Meniu
Coș de cumpărături

Returnări

Când este returnarea pe cheltuiala clientului?
Stimate client, costul returnării unei comenzi este pe cheltuiala dumneavoastră.
Vă rugăm să vă asigurați că ați respectat perioada de returnare de 14 zile, că celofanul și autocolantul holografic de pe parfum nu au fost îndepărtate, rupte sau desprinse și că eticheta bijuteriei nu a fost deformată sau ruptă.
Pentru a profita de perioada de returnare de 14 zile, trebuie să faceți următoarele:
Completați formularul de retur de mai jos în perioada menționată mai sus de la primirea coletului și trimiteți-ne fotografii detaliate pe numărul de Whatsapp +359897849950 ale produsului (produselor) și ale autocolantului/celulozei parfumului sau ale etichetei bijuteriei.
Alegeți curierul care să trimită produsul + chitanța la următoarea adresă. Sofia 1504, Bulgaria - Janko Sakuzov #30 - Concord Shop.
Trebuie să asigurați transportul pentru întreaga sa valoare.
Expeditorul este responsabil pentru expediere - dacă nu este asigurată și este deteriorată sau pierdută de către curier, nu vă putem rambursa banii. Dacă coletul este asigurat și se produce un eveniment asigurat (pierdut sau deteriorat de către curier) - așteptați o rambursare din partea companiei de curierat.
Trebuie să plătiți costurile de returnare.

Asigurați-vă că pachetul este ambalat în același mod în care l-ați primit.
Asigurați-vă că NU ați bifat opțiunea "ramburs la livrare"! Banii în numerar la livrare vor fi rambursați prin transfer bancar în contul pe care l-ați indicat în formularul de mai jos; dacă ați plătit cu cardul - vor fi rambursați pe card. Acest lucru se întâmplă în termen de 5 zile lucrătoare după ce primim coletul returnat și ne asigurăm că bunurile sunt eligibile pentru returnare.

Dacă primim un transport contra ramburs sau pe cheltuiala noastră, sau dacă, după examinare, constatăm că produsele din acesta au fost folosite și nu sunt eligibile pentru returnare, vi-l vom returna.

Când este returnarea pe cheltuiala comerciantului?

În cazul în care ați primit un articol (articole) greșit (alt model/număr de articol, culoare, tip decât cel comandat) sau un produs stricat/defect, (trebuie să fie însoțit de un raport de daune de la curier!), atunci vom suporta toate costurile de returnare și trebuie să faceți următoarele:
Completați formularul de mai jos sau anunțați-ne telefonic imediat ce ați găsit și trimiteți-ne fotografii ale articolelor defecte/defectuoase prin Whatsapp: 0897849950.
Obțineți o nouă scrisoare de trăsură de retur creată de noi prin e-mail sau prin Viber și singura dvs. acțiune este să împachetați coletul în același mod în care l-ați primit și să așteptați ca curierul să vi-l predea.
În cazul în care identificați articolele rătăcite/defectuoase, vă rugăm să ne contactați telefonic și, dacă este posibil, să ne trimiteți fotografii ale articolelor rătăcite și să înmânați coletul de retur ofițerului de retur care îl va direcționa către noi pe cheltuiala noastră.

Atunci când returnați bani prin ramburs, vă rugăm să furnizați un cont bancar cu același nume ca și titularul comenzii.
Utilizatorul va păstra bunurile primite, calitatea și siguranța acestora până la returnarea lor către furnizor. Bunurile returnate trebuie să fie însoțite de toate documentele de însoțire - chitanță și/sau factură, certificat de calitate, etc.
Returnarea articolului este posibilă numai în cazul în care celofanul parfumului, inclusiv celofanul secundar plasat pe parfum sau produs cosmetic, însoțit de autocolantul de securitate cu holograma companiei, nu este rupt sau relipit!
ATENȚIE! Fiecare produs cosmetic este fotografiat cu tot celofanul și cu autocolantele holografice de pe el pe fundalul comenzii dvs. înainte de a fi ambalat și predat curierului. Această fotografie vă poate fi pusă la dispoziție în cazul unei cereri de returnare din partea dumneavoastră sau în cazul unor defecte primite în timpul transportului, pentru a constata starea cutiei de parfum înainte de expediere.
RESTITUIREA BANILOR: În cazul în care este necesară returnarea unei sume care a fost plătită cu cardul, returnarea se va face printr-o tranzacție de rambursare pe același instrument de plată al utilizatorului!

În cazul unei rambursări pentru o comandă plătită prin metoda "rambursare la livrare", banii vor fi returnați în contul bancar furnizat de către utilizator.

Detalii comandă
Produs
Cod de verificare
Am citit și sunt de acord cu Termeni și condiții generale de utilizare
Acest site utilizează cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența. Aflați mai multe